سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پایگاه خبری نشر نیوز


در این صفحه به بررسی شرایط اخذ تابعیت و اقامت قبرس و همچنین هزینه های اقامت در قبرس و کلیه موارد مربوطه از صفر تا صد خواهیم پرداخت. در حال حاضر شرایط اقامت در قبرس شمالی و راه ها و روش های مهاجرت به قبرس به شرح زیر است:

با خرید ملک محل اقامت بگیرید

با راه اندازی یک شرکت مهاجرت کنید

مهاجرت در حین تحصیل در قبرس

اخذ ویزا و دعوتنامه کاری

با خرید ملک به قبرس مهاجرت کنید

برای کسانی که قصد زندگی در قبرس را دارند، خرید ملک راحت ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای سفر به قبرس شمالی است. پروژه های مختلفی برای فروش با معقول ترین شرایط پرداخت وجود دارد که به شما این امکان را می دهد که انتخاب کنید چه خانه ای برای خود بسازید و منافع بلند مدت بدون بهره دریافت کنید.پرداخت تا 84 ماه.

تنوع املاک از واحدهای استودیویی (بدون اتاق خواب) تا ویلاهای ساحلی بسیار مجلل با قیمت حداقل یک سوم سایر کشورهای مدیترانه ای، یکی از جاذبه هایی است که بسیاری از مردم کشورهای شمال اروپا و کشورهای روسی را به مهاجرت سوق می دهد. با خرید ملک به قبرس شمالی. .

اصولا با خرید ملک، هزینه اقامت خود را پرداخت کرده و اقامت خانوادگی در قبرس دریافت می کنید. علاوه بر این، سرمایه گذاری سودآوری انجام داده اید و با افزایش قیمت ملک که بین 10 تا 30 درصد در سال در مناطق مختلف قبرس متغیر است، می توانید شاهد رشد سالانه سرمایه خود باشید. علاوه بر این، با تبدیل ریال به پوند، برنده نهایی معامله هستید.

خرید، فروش و ثبت ملک در قبرس شمالی با پوند انگلیس انجام می شود و این تضمینی قوی برای محافظت از سرمایه شما به ارز گرانبهای بریتانیا است. اساسا تفاوت اصلی خرید ملک در قبرس و ترکیه یکسان است. زیرا در ترکیه خریدهای شما معمولا به دلار است و ثبت اسناد با لیر ترکیه انجام می شود. البته املاک قبرس مزایای بسیار دیگری نسبت به ترکیه دارند که در جدول زیر به آنها می پردازیم:

تفاوت قبرس شمالی و ترکیه در خرید ملک

خرید زمین در ترکیه، خرید زمین در قبرس شمالی

خرید به دلار - ثبت اسناد به لیر، خرید - فروش - لیست و ثبت اسناد به پوند انگلیس

فروش ملک به اتباع خارجی و به مردم یا سازمانهای دولتی ترکیه به نصف لیر ترکیه با قیمت مصوب دولت ممنوع می باشد و قیمت توافقی بین خریدار و فروشنده می باشد و دولت دخالتی ندارد. قیمت. و هیچ محدودیتی در تعداد معاملات یک ملک برای همه ملیت ها وجود ندارد (افغانستان - چین - سوریه - برخی از کشورهای آفریقایی و کشورهای جنگ زده مجاز به سرمایه گذاری در قبرس شمالی نیستند. همچنین محدودیت هایی وجود دارد. اسرائیل.) .

مجوز فروش بعد از حداقل سه سال (فقط خانه های آماده) پس از آن مجوز فروش عمده برای خرید اول و دست دوم.

اقامت در ملک فقط با مقدار مشخص شده در ملک بدون توجه به قیمت (البته تعداد تخت ها باید متناسب با اعضای خانواده باشد)

در هر نقطه از قبرس، یک خارجی می تواند با اقامت در ملکی در منطقه خاصی از املاک در آنجا اقامت کند (املاک نزدیک به مناطق نظامی و امنیتی برای خارجی ها بدون سند و قرارداد معامله می شود، اما آنها مشکل اقامت دارند).

به طور کلی، شرایط پرداخت انعطاف‌پذیری وجود ندارد و تا زمانی که پرداخت کامل انجام نشود، نمی‌توانید برای اقامت درخواست دهید. تا ده سال می توانید اقساط ملک را پرداخت کنید و حتی پس از تحویل ملک نیز می توانید به صورت اقساط پرداخت کنید. همچنین، شما می توانید با پرداخت 35 درصد از ارزش ملک، برای اقامت درخواست دهید (این درصد طبق قانون جدید قبرس شمالی 2024 بیشتر خواهد بود).

قیمت املاک (به لیر) به طور قابل توجهی افزایش نمی یابد رشد قیمت املاک (به پوند انگلیس) سالانه بین 10 تا 30 درصد متغیر است.

مالیات از 15 درصد به 40 درصد، فقط 5 درصد و فقط مالیات یک بار

خرید اشراف، خرید زمین و اشراف و سهم برابر با شهروندان قبرسی

چه نوع افرادی با خرید ملک صاحب خانه می شوند؟

خریداران و زیر مجموعه ها.

دسته های خریداران فردی عبارتند از:

• شوهر

کودکان زیر هجده سال (به صورت خودکار)

فرزندان مجرد بالای 18 سال باید جداگانه به پلیس مهاجرت (دختران بدون محدودیت سنی و پسران تا 25 سال) مراجعه کنند.

• والدین خریدار

به یاد داشته باشید که تعداد اتاق ها باید متناسب با تعداد افراد باشد. و با توجه به تجربه سرمایه گذاری و سکونت ما، پیشنهاد ما خرید دو ملک مجزا برای کسانی است که به دنبال مکانی برای والدین خود هستند.

شما می توانید با خرید یک ملک جداگانه (حتی به صورت سوئیت استودیویی که یک واحد بدون اتاق خواب است) اقامت دائم والدین خود را فراهم کنید، در غیر این صورت باید تعداد اتاق خواب های منزل خود را افزایش دهید.Ga، ارزان نیست. برای شما شما

آیا خواهر و برادر می توانند با هم در ملک زندگی کنند؟

اگر مجرد باشند (فقط 2 نفر) می توانند بمانند. توجه داشته باشید که تعداد زیادی از افراد می توانند در یک مشارکت شریک باشند، اما قوانین اخذ اقامت برای شرکت های تضامنی متفاوت است. طبق قانون مهاجرت، یک خانواده (مالک و زیر مجموعه) می توانند از طریق یک کشتی یا دو یا هر دو خواهر و برادر مجرد زندگی کنند.

چه کسانی می توانند در قبرس شمالی ملک بخرند؟

همه به جز شهروندان سوریه، افغانستان، چین و کشورهای آفریقایی (به جز آفریقای جنوبی و مصر) می توانند در قبرس شمالی ملک خریداری کنند. پس از ارائه گذرنامه معتبر کمتر از یک ماه از کشور مبدا توسط این افراد به پلیس، پلیس قبرس شمالی از طریق سازمان اینترپل سوابق مجرمانه این افراد را ردیابی می کند و در صورت نداشتن سابقه کیفری، آنها سند خواهد گرفت

توجه داشته باشید که بر اساس قانون جدید 2024 قبرس شمالی، محدودیت های زیادی برای شهروندان اسرائیلی اعمال شده است.

آیا می توانم با خرید ملک اقامت دائم بگیرم؟

هر کسی که در قبرس شمالی euromy زمین دارد می تواند برای اقامت اقدام کند. این خانه در سه سال اول یک ساله و در سه تا پنج سال دو ساله است و از سال پنجم در صورت داشتن شرایط زیر می تواند به مکان دائمی تبدیل شود:


• برای اقامت سالانه، دو ساله و پنج ساله، باید منابع مالی تهیه کنید (در حال حاضر 20000 دلار برای ملکی که قبلا خریداری شده و 15000 دلار برای ملکی که برای یک سال آماده است). شرط اقامت برای پنج سال، داشتن دارایی به ارزش بیش از 125000 پوند و ترک قبرس (در 5 سال گذشته) برای بیش از 6 هفته در سال. اگر تمایل به سفر دارید و قصد ندارید به طور کامل در قبرس زندگی کنید، باید مجوز اقامت خود را سالانه یا سالانه تمدید کنید و نمی توانید اقامت دائم دریافت کنید.

• ارائه آدرس رسمی محل سکونت (اجاره املاک خریداری شده قبلی و اثبات ملک خریداری شده).

• آزمایشات پزشکی عدم وجود بیماری های عفونی را تایید می کند.

• شناسنامه و سند ازدواج با ترجمه رسمی جهت اخذ زیرمجموعه محل سکونت مالک.

• گواهی سابقه ترخیص از کشور مبدا با تاریخ کمتر از یک ماه (اگر محل تولد و اقامت فرد قبل از ورود به قبرس در دو کشور مختلف بوده است، باید از هر دو مکان گواهی ترخیص دریافت کند).

آیا ما اجازه داریم پس از تصرف از طریق خرید ملک انجام دهیم؟

بله، هیچ محدودیتی وجود ندارد، اما نوع ویزای شما باید فوراً تغییر کند (از ویزای مالک ملک به ویزای کار). چون وزارت کار قبرس شمالی روی کار بدون بیمه بسیار حساس است و در صورت عدم تغییر نوع ویزای شما به دلیل بیمه جریمه یا اخراج خواهید شد.

به یاد داشته باشید که برای یافتن شغل مناسب در قبرس شمالی باید دو شرط مهم را رعایت کنید:

• آشنایی با زبان ترکی (انگلیسی در دوره دوم)

• کسب مهارت های مورد نیاز (مربوط به صنعت ساختمان یا صنعت گردشگری یا صنعت آموزش)

مزایای رفتن به قبرس شمالی برای خانواده ها چیست؟

دسترسی به خدمات پزشکی رایگان در مراکز دولتی مجهز

آموزش رایگان در مدارس دولتی

تحصیل در دانشگاه با تخفیف ویژه (فقط برای کسانی که به زبان ترکی در دانشگاه ادامه تحصیل دهند).

افتتاح حساب بانکی بین المللی و پذیرش کارت های مسترکارت و ویزا (کارت های اعتباری و نقدی) با ارزهای معتبر مانند پوند انگلیس، دلار، یورو و لیر ترکیه.

امکان خرید اقساطی و دریافت وام بانکی

ساده سازی عالی برای اخذ ویزای توریستی سایر کشورها

یک شرکت راه اندازی کنید و به قبرس شمالی مهاجرت کنید

دولت قبرس شمالی سیاست خود را برای جذب سرمایه خارجی تعیین می کند. پشتیبانی خوبی از بنیانگذاران کسب و کار دارد و با تسهیل در اخذ مجوزهای کسب و کار و سپس ارائه وام های بلندمدت با نرخ بهره بسیار پایین، سرمایه گذاران زیادی را در سراسر جهان به خود جذب کرده است که اکنون به فکر راه اندازی کسب و کار هستند. بگذارید پاسخ در قبرس باشد.

قبرس شمالی کشوری با جمعیت کم و پتانسیل بسیار بالا است. تعداد دانشجویان قبرسی و خارجی در این کشور سه برابر بیشتر است. و با پیش بینی های انجام شده تخمین زده می شود که سالانه بیش از 10 میلیون گردشگر از این کشور دیدن کنند. بنابراین مشاغلی که پاسخگوی نیاز دانشجویان و گردشگران باشد می تواند بازار کار خوبی داشته باشد.

علاوه بر این دو حوزه، تمامی مشاغل مرتبط با بازار ساخت و ساز دارای بازار بسیار مناسبی برای رشد و توسعه هستند. بسیاری از سرمایه گذاران به بازار املاک در قبرس شمالی روی آورده اند و کار ساخت و ساز با سرعت و مقیاس بسیار بالایی در این کشور انجام می شود.

اگر بخواهیم در مورد امیدبخش ترین سرفصل های شغلی صحبت کنیم، باید چیزی شبیه به این بگوییم:

کافه یا رستوران

فتوکپی و کارهای فنی مربوط به امور دانشجویی

تعمیر موبایل

سلمانی

عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای

بخش معماری

مهندس عمران

کابینت سازی و مصالح چوبی

ایجاد بلوک های ساختمانی

گرافیک و تبلیغات

چه کسانی می توانند با ثبت شرکت در قبرس اقامت داشته باشند؟

حمایت دولت از سرمایه گذاران حتی در زمینه اخذ اقامت نیز موثر است. صاحبان مشاغل در ابتدا ویزای تجاری 2 ساله دریافت می کنند و همه زیر مجموعه های آنها بدون نیاز به حمایت مالی اقامت دریافت می کنند (زیررده ها در همه انواع اقامت یکسان هستند). صاحبان مشاغل برای اخذ اقامت نیازی به ارائه هیچ گونه حمایت مالی ندارند و روند اخذ اقامت آنها نسبت به سایر انواع اقامت سریعتر و آسانتر است.

آیا ثبت شرکت باعث ماندگاری ما می شود؟

خیر، پس از گذشت 6 سال و رد شدن بیمه کار در این مدت، سرمایه گذار می تواند برای اقامت دائم اقدام کند.

مهاجرت به قبرس از طریق تحصیل

شما می توانید ویزای تحصیلی در قبرس شمالی را از دو طریق دریافت کنید:

• ثبت نام در دانشگاه ها

ثبت نام در دانشگاه هایی که تحصیل کوتاه مدت دارند. مانند دوره های ترکی، انگلیسی، آلمانی یا مدارسی که دوره های کوتاه مدت مانند آموزشگاه های فنی و حرفه ای ارائه می دهند. مانند جلسات مدیریت سفر، مدیریت پروژه و مدیریت کسب و کار.

دانشجو (چه دانشجو و چه دانشجو) نیازی به تامین منابع مالی ندارد. اما همراهان او که بالای 18 سال سن دارند باید توان مالی را به دولت نشان دهند. (در حال حاضر 25000 دلار به بالا)

دانش آموزان و زیردستان از کلیه خدمات دولتی رایگان برخوردار خواهند بود و مجاز به افتتاح حساب بانکی خواهند بود.

در این صفحه دانشگاه های قبرس شمالی را به تفصیل شرح داده ایم.

مزایای اقامت تحصیلی قبرس شمالی معایب اقامت تحصیلی قبرس شمالی

نیاز به منابع مالی - پرداخت مالیات کمتر - استفاده از خدمات رایگان پزشکی در مراکز درمانی مجهز دانشگاه و سایر مراکز دولتی - امکان اخذ ویزا برای همکار دانشجویی، امکان اقامت دائم - الزام به ترک دانشگاه کشور پس از فارغ التحصیلی

اخذ اقامت قبرس از طریق دعوتنامه کاری

به طور کلی، ویزای پیشنهاد شغلی در اداره مهاجرت قبرس شمالی رایج نیست. اما کارفرمایان حق دارند برای داوطلبی که افراد حرفه ای خارج از جزیره داشته باشد و بخواهد شرکت خود را در قبرس معرفی کند، دعوتنامه کاری ارسال کنند. در این صورت کارفرما مسئول کارگر است و در صورت ارتکاب جرم، کارفرما کارفرمای قانونی خواهد بود.

همچنین کارفرمایان موظف هستند مبالغی را به نمایندگی از کارمندان خارجی در بانک ها نگهداری کنند. همه این محدودیت ها وجود دارد تا کارفرمایان کسانی را که ویزای قبرس گرفته اند و از فیلترهای اصلی دولتی عبور کرده اند در اولویت قرار دهند. (توان مالی و کارت بیمه سلامت)

کارفرمایان موظفند حداقل مبلغی را که وزارت کار به عنوان دستمزد و حق بیمه ماهانه کارکنان تعیین می کند به کارکنان پرداخت کنند. در حال حاضر بیمه برای کارگران غیر قبرسی حدود 3000 لیر ترکیه هزینه دارد و حقوق پایه آن حدود 20000 لیر ترکیه است.

تمام افرادی که دارای نوعی ویزای کار هستند می توانند پس از شش سال کار کنند و برای اقامت دائم در قبرس شمالی درخواست بیمه کنند.

زندگی و مهاجرت به قبرس با پول

اخذ ویزای موقت یک ساله از طریق پول و اجاره خانه راهی برای اخذ اقامت سالهای گذشته بود که در قوانین جدید سال 2024 حذف شده است.در این نوع ویزای موقت; میزان تامین مالی بیش از 25 هزار دلار در نظر گرفته شد.

لازم به ذکر است که به طور کلی برای دریافت فاینانس در بانک های قبرس باید مبلغ درخواستی تا زمان دریافت اقامت (که حدود دو ماه طول می کشد) در حساب شما و از فعالیت شما در گردش باشد. زمان بیشتر) در حساب کاربری شما در دسترس هستید. فردی که منابع مالی دارد می تواند برای زیر مجموعه های خود برای ویزای یک ساله اقدام کند و برای زیر مجموعه ها نیازی به مبلغ اضافی نیست. (زیر دسته ها برای همه انواع اقامتگاه یکسان است).

همه افرادی که به این شکل زندگی می کنند مانند سایر مسکن ها از مزایای دولتی رایگان برخوردار می شوند.

پاسپورت قبرس با سرمایه گذاری

جالب است بدانید قبرس شمالی پاسپورت را به پول نمی فروشد. دلیل این امر حفظ سطح بالای امنیت در این کشور است.

بسیاری از کشورها، از جمله قبرس جنوبی و یونان، سعی می کنند برای جبران ضعف های اقتصادی خود، شهروندی را با قیمت های بالا به خارجی ها بفروشند. این امر منجر به هجوم مجرمان ثروتمند شده است که به دنبال هویت های جدید برای پنهان کردن جنایات خود هستند و امنیت این کشورها را تهدید می کنند.

قبرس شمالی کشوری امن است. بدون توجه به سطح سرمایه گذاری در 5 سال اول اقامت، شور و هوشیاری مهاجران را می سنجد. و پس از بررسی حداقل 5 ساله در مرحله اول کارت اقامت دائم و در مرحله بعد پاسپورت.

آیا افراد زیر هجده سال پونی می توانند ویزا بگیرند و به طور مستقل اقامت کنند؟ برای اطلاع از شرایط مهاجرت به قبرس با ما تماس بگیرید.


نیستند! در هر صورت افراد زیر هجده سال نمی توانند ویزای مستقلی دریافت کنند. افراد زیر هجده سال نمی توانند بدون والدین یا قیم وارد قبرس شمالی شوند. همچنین به آنها حقوق اقامت مستقل اعطا نمی شود و باید به عنوان گروهی از والدین یا قیم به اداره مهاجرت قبرس شمالی ارجاع داده شوند. مدارس در قبرس شمالی، چه دولتی و چه غیرانتفاعی، تنها در صورتی مجاز به ثبت نام دانش آموزان خارجی هستند که والدین آنها مقیم قانونی باشند.